Klant tevredenheids onderzoek 2017

Als onderdeel van ons kwaliteitssysteem meten wij doorlopend of wij nog steeds de producten en diensten leveren i9n de kwaliteit en de wijze waarop onze klanten tevreden zijn en blijven.  Ook als wij verbeteringen kunnen uitvoeren, dan horen wij dat graag.

Hieronder staan de vragen voor 2017. Een inlogcode (om spam te voorkomen), is u per email toegestuurd . Geen enkel ander vak is verplicht. Wilt U dat we n.a.v. de uitkomst contact met U opnemen, dan verzoeken wij u uw gegevens wel in te voeren.

Inlogcode voor deze klant tevredenheidsvragenlijst 2017

Datum:

Naam:

Specialisme/Afdeling:

Geleverde product(en):

E-mail:




Beoordeling op een schaal van 1 (slecht) tot 10 (zeer goed).

Hoe beoordeelt u de leversnelheid van Pelvitec? 12345678910

Hoe beoordeelt u de leverbetrouwbaarheid van Pelvitec? 12345678910

Hoe beoordeelt u de installatie-begeleiding van Pelvitec? 12345678910

Hoe beoordeelt u de after-sales service van Pelvitec? 12345678910

Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de producten/diensten? 12345678910

Hoe beoordeelt u de prijzen van Pelvitec? 12345678910

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteit-verhouding van de producten/diensten? 12345678910

Wat is uw eindoordeel over Pelvitec? 12345678910

Opmerkingen/suggesties:

Geef antwoord op onderstaande vraag om Spam te voorkomen

Toon a.u.b. dat u menselijk bent door de selectie van het huis.